Regulamin Świadczenia Usług Serwisowych



§ 1 Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług serwisowych dla urządzeńgastronomicznych przez CNT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w00-019 Warszawa, ul. Złota 7/1, NIP: 5252876177, REGON:.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich klientów korzystających z usług serwisowych.
3. Korzystanie z usług serwisowych oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


§ 2 Zakres Usług

1. Firma CNT świadczy usługi serwisowe w zakresie: a) Diagnostyki i naprawyurządzeń gastronomicznych, b) Przeglądów technicznych i konserwacji, c) Montażu iuruchamiania urządzeń, d) Doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji urządzeń.
2. Usługi świadczone są na podstawie zgłoszenia serwisowego dokonanegotelefonicznie, e-mailem lub przez formularz na stronie internetowej.
3. Zakres usług oraz koszty są ustalane indywidualnie dla każdego klienta.


§ 3 Warunki Realizacji Usług

1. Czas realizacji usługi uzależniony jest od dostępności części zamiennych i stopniaskomplikowania naprawy.
2. W przypadku konieczności zamówienia części zamiennych, klient jest informowany oprzewidywanym czasie naprawy.
3. Naprawy mogą być realizowane u klienta lub w serwisie firmy – decyzja zależy odcharakteru usterki.
4. Klient zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do urządzenia w stanie umożliwiającym przeprowadzenie serwisu.


§ 4 Koszty i Płatności

1. Koszty usług serwisowych obejmują: a) Opłatę za diagnozę, b) Koszty naprawy iczęści zamiennych, c) Koszty dojazdu (jeśli dotyczy) wegług cennika. Każda rozpoczęta roboczogodzina 180 zł netto, dojazd do klienta 90 zł netto do 30 km od siedziby firmy CNT lub 1,90 zł netto za każdy przejechany kilometr w jedną i grugąstronę jeśli adres zamawiającego wykracza poza strefę 30 kilometrów od siedziby CNT.
2. Wstępna wycena naprawy jest przedstawiana klientowi przed rozpoczęciem prac.
3. Płatność za usługę dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy………...
4. W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy przez klienta, ponosi on jedynie koszt diagnozy oraz dojazdu serwisu.
5. Klient ma prawo do otrzymania szczegółowego rachunku uwzględniające go wszystkie koszty usługi.


§ 5 Gwarancja i Odpowiedzialność

1. Na wykonane usługi oraz wymienione części udzielana jest gwarancja na okres 3 miesięcy, o ile nie ustalono inaczej.
2. Gwarancja nie obejmuje: a) Usterek wynikających z nieprawidłowej eksploatacji urządzenia, b) Uszkodzeń mechanicznych i wynikających z działania sił zewnętrznych, c) Napraw lub ich prób przeprowadzonych przez osoby trzecie.
3. Firma CNT nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z awarii urządzenia, w tym przestoje w działalności gastronomicznej klienta.


§ 6 Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące wykonanej usługi należy zgłaszać w terminie 7 dni od jejwykonania.
2. Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dowód wykonania usługi (np.faktura, protokół serwisowy).
3. Firma rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
4. W przypadku uznania reklamacji klient ma prawo do bezpłatnej naprawy lub zwrotukosztów usługi.
5. Wszelkie spory związane z reklamacjami rozwiązywane będą w pierwszej kolejnościpolubownie.


§ 7 Ochrona Danych Osobowych

1. Firma przetwarza dane osobowe klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
2. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji usług serwisowych oraz kontaktu z klientem.
3. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

1. Postanowienia ogólneAdministratorem danych osobowych jest CNT (dalej: "Administrator"). Szanujemy prywatność użytkowników i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ochronę przekazywanych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).2. Zakres zbieranych danychNa naszej stronie internetowej zbieramy następujące dane osobowe za pośrednictwem formularza kontaktowego:ImięAdres e-mailTreść wiadomościPodanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do skorzystania z formularza kontaktowego.3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danychDane osobowe są przetwarzane w celu:Odpowiedzi na zapytania przesłane przez formularz kontaktowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora)Prowadzenia analiz statystycznych dotyczących ruchu na stronie za pomocą Google Analytics (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)4. Odbiorcy danychDane osobowe mogą być przekazywane:Podmiotom świadczącym usługi hostingoweGoogle LLC (w związku z korzystaniem z Google Analytics)5. Okres przechowywania danychDane przetwarzane w celu kontaktu przechowywane są przez okres niezbędny do obsługi zapytania i do 12 miesięcy po zakończeniu korespondencji. Dane zbierane przez Google Analytics przechowywane są zgodnie z polityką Google.6. Prawa użytkownikaOsoby, których dane dotyczą, mają prawo do:Dostępu do swoich danychSprostowania danychUsunięcia danychOgraniczenia przetwarzaniaWniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniaZłożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych7. Pliki cookies i Google AnalyticsNasza strona korzysta z plików cookies oraz Google Analytics do analizy ruchu na stronie. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce internetowej.8. KontaktW sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt na adres e-mail: [adres e-mail administratora]Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od [data wdrożenia] i może być okresowo aktualizowana.


§ 8 Postanowienia Końcowe

1. Firma CNT zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym nowe postanowienia nie mają wpływu na usługi już rozpoczęte.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
3. Spory wynikłe z realizacji usług będą rozstrzygane przez właściwy sąd dla siedziby firmy lub sąd właściwy dla klienta, jeśli jest on konsumentem.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2025r.